Patika állapotú a legdrágább eladó itthoni régi Dacia, mutatjuk
Ez az öregecske román személyautó sokkal több egyszerű közlekedési eszköznél, valódi muzeális értéket képvisel.
Ez az öregecske román személyautó sokkal több egyszerű közlekedési eszköznél, valódi muzeális értéket képvisel.
Ez az ikonikus japán sportkocsi éltes kora ellenére szó szerint még bejáratós. Ezért aztán igen komoly értéket képvisel.
Az SL500-at lényegében egyáltalán nem használták az illegalitás mezején töltött közel három évtizedben.
Ezután a sportkocsi után a 60-as években épp olyan sokan fordultak utána, mint 2019-ben.
Gyorsan körbejárta a világháló hazai fertályát az eladó zöld Trabant, amely iránt a vártnál sokkal nagyobb érdeklődés mutatkozik.
Ebből a Magyarországon készült személyautóból nem sok készült, olyannyira, hogy sokan nem is tudnak a típus létezéséről.
Kár, hogy erre nem lehet kiügyeskedni a két és félmilliós támogatást, mert micsoda kuriózum.
Több százezer forintokat „alkudtak le” társaival használt autók árából az eladók figyelmetlenségét kihasználva.
Az orosz gyártó új termékeit a jelek szerint kedvelik a magyarok, bár az eladási mutatókból nem pont ezt lehet kiolvasni.
Ebbe a nem éppen tegnap legyártott bajor autóba rengeteg csomagot be lehet pakolni, és adott esetben akár a driftnek sincs semmi akadálya.
Elég volt egy kis figyelmetlenség az eladó részéről, és máris százezreket alkudtak le autóvételnél a most lebukott csalók.
A kiváló állapotnak örvendő cseh járgány kis híján 60 esztendős és még a teteje is lenyitható.
Egy autóeladás története, amikor egy házaspár helyett, három nagydarab férfi jelentkezett az autóért.
A dél-koreai gyártó merőben új kialakítású csúcstelefonjának alaposan megkérik az árát. Amiből akár már nagyobb méretű autókat is lehet vásárolni.
Ezzel a felvezetéssel tette ki a felvételt, amely alatt végig az ismert szovjet katonadal, a Katyusa szól: "Bemutatom az új céges és hibátlan autómat!"
A szovjet technika a hirdető szerint gyári állapotnak örvend, így aztán alaposan meg is kérik az árát.
A lengyel kisautó ezen példányával eddig kevesebb mint 40 ezer kilométert tettek meg.
Ennek az apró orosz járgánynak a Ladáktól megszokottnál kettővel kevesebb hengere van. És csak kettő ilyen autó létezik Magyarországon.
Ez egy elég kézenfekvő trükknek tűnik, ezek szerint működik is.
Rohamosan öregszik a magyarországi járműpark, pedig nem cél, hogy "youngtimer" ország legyünk.